Pidimme 9.3.08 meillä pienen askartelupäivän jossa tavara vaihtoi omistajaa ja kalusteet väriä pintaansa. Kiitän todella lämpimästi ystäviäni Essiä, Ainoa ja Elviiraa sekä lahjoituksista että avusta ja innostuksesta!

Kuvia askartelupäivän saldosta:


1415163.jpg

Halleluja, mikä idea. Minulla ei ollut käynyt edes pienessä mielessäni että nukkekotiin tarvittaisiin vessapaperia ennen kuin Elviira semmoista minulle toi. Tuhannet kiitokset, tämä ilmeisesti pillin ympärille kääritty nenäliinapaperi on niin käsittämättömän hellyyttävä että meinasi tulla tippa linssiin.

1415161.jpg

Sain V-P:ltä vihreitä "öljykanistereita" jotka aiemmin kuuluivat pienoistankkien varusteisiin. Maalasimme niistä Essin kanssa täydellisen suloisia säilyketölkkejä. Vain etiketit puuttuvat!

1415162.jpg

Edelleen, ihanat messinkiset pikarit (6 kpl) löysivät meille Elviiran isotätivainaan varastoista. Ilmeisesti tällaisia pikareita on ollut jonkin alkoholipullon sinetissä koristeena, ja nyt on nukellanikin mahtava juoma-astiasto vieraiden varalle! Yritin opetella jouluksi saamani järjestelmäkameran käyttöä, mutta sommittelutaitoni ovat vielä hieman hakusessa. Lisäksi sorruin ostamaan askarteluosastolta nipun valmiita pieniä silkkiruusuja kun olivat niin herkullisen värisiä.

Enkä todellakaan unohda rakasta Äitiäni, joka on yhtä innostunut harrastuksestani kuin minä itsekin. Näin ihastuttava harppu odotti minua postissa 7.3.08. Äitikulta oli tilannut sen ihan minua varten! Totesi vain, että "Onhan se nukke musikaalinen!". On toki, mutta on myönnettävä, etten odottanut ihan harppua sentään :D

Kiitos, äiti!

1415145.jpg   1415146.jpg